FitActiv_04.jpg

Europlant - Megafyt Pharma - FitActiv


Grafická koncepce nové produktové řady výživových doplňků a grafická podoba značky FitActiv.
Úkolem bylo vytvořit čistý lékarenský design se silnou vizuální identitou. Jednotícím prvkem celého portfolia značky FitActiv jsou křivky definující logo a dodávající designu eleganci a lehkost. Bílá a pastelové barvy jsou pak nezbytnou součástí konceptu. Základ celé řady FitActiv tvoří produkty ALOE. Design řady ALOE pracuje v horní části obalu s barvou a texturou rostliny Aloe vera. Jednotící barva dalších doplňků stravy je modrá, která současně pomáhá v odlišení od řady ALOE. Důležitou součástí designu jsou svěží fotografie ingrediencí nebo ilustrační fotografie, které spotřebiteli pomáhají s orientací v porfoliu a rychlém pochopení produktu.

Klient: Europlant


Druh zakázky:

Vývoj značky

Obalový design



Datum: 1. března 2015


FitActiv_02.jpg