Babiččina volba - redesign
Babiččina volba bezesporu patří mezi nejznámější české značky a současně je jedním z lídrů trhu. Přesto se klient rozhodl podpořit prodeje redesignem obalů.
Jednalo se o lehký facelift, jehož cílem bylo zvýšit vizibilitu na regále. Zachovány byly všechny klíčové prvky, ale byly upraveny jejich poměry. Největší změnou prošla barevnost designu. Barvy jsou výraznější a kontrastnější, v pozadí je použita žlutá barva a celkové vyznění je teplejší a domáčtější. Tohoto efektu je dosaženo především kompletně změněným technologickým zpracováním. Místo barev v rozložení CMYK jsou použity jasnější a výraznější Pantone barvy. Na naše doporučení byla změněna i tiskárna a potiskovaný papír.
Zadní strana je věnována marketingovým textům a promu novinek. Redesign se promítnul i do aktualizované televizní kampaně.
Dále jsme vytvořili sezonní obaly jejichž cílem je podpořit prodej v období vánočních svátků.