VAFO - Carnilove
Redesign značky a obalového designu Carnilove.
Background: Dnešní svět je nemocný. Krmíme potravinami, které obsahují velké množství škodlivin, aditiv a nevhodných surovin na rozdíl od biologického původu psa. Carnilove představuje návrat ke kořenům, k tradici a k původnímu životu psa masožravce. Jednoduchost a půvab kvalitní výživy bez aditiv a z rozmanitých zdrojů přírody.
Klíčové prvky byly definovány následovně:
Brand DNA: Návrat ke kořenům.
Slogan: Into the wild
Benefity: maso na prvním místě, bez obilovin, bez brambor
Jako hlavního hrdinu jsme vybrali vlka, představitele psích předků. Vlk je zasazen do původního prostředí divočiny a je pro každý druh psí stravy v jiné pozici. V designu je využito přírodních materiálů jako je kámen, dřevo a papír. Také zvolená typografie pomáhá zdůraznit autenticitu celého konceptu. Výrazné logo propojuje celou řadu a jeho součástí je i slogan “Into the Wild”. Vedle obalového designu jsme připravili komplexní rozpracování na POS a POP materiály.