VAFO_Carnilove_06.jpg

VAFO - Carnilove


Redesign značky a obalového designu Carnilove.


Background: Dnešní svět je nemocný. Krmíme potravinami, které obsahují velké množství škodlivin, aditiv a nevhodných surovin na rozdíl od biologického původu psa. Carnilove představuje návrat ke kořenům, k tradici a k původnímu životu psa masožravce. Jednoduchost a půvab kvalitní výživy bez aditiv a z rozmanitých zdrojů přírody.


Klíčové prvky byly definovány následovně:

Brand DNA: Návrat ke kořenům.

Slogan: Into the wild

Benefity: maso na prvním místě, bez obilovin, bez brambor


Jako hlavního hrdinu jsme vybrali vlka, představitele psích předků. Vlk je zasazen do původního prostředí divočiny a je pro každý druh psí stravy v jiné pozici. V designu je využito přírodních materiálů jako je kámen, dřevo a papír. Také zvolená typografie pomáhá zdůraznit autenticitu celého konceptu. Výrazné logo propojuje celou řadu a jeho součástí je i slogan “Into the Wild”. Vedle obalového designu jsme připravili komplexní rozpracování na POS a POP materiály.

Klient: VAFO


Druh zakázky:

Redesign

Vývoj značky

Obalový design


Datum: 6. srpna 2015


CL_01.jpg

CL_02.jpg

CL_03.jpg


CL_04.jpg